Gorillasports.bg

Често задавани въпроси и отговори

Тук ще намерите най-често задаваните въпроси от нашите клиенти.

Как изпращате стоката и колко струва?
+

Цената за транспорт винаги е посочена при продукта малко над цената за стоката.

Винаги плащате само едни пощенски разходи в рамките на цялата поръчка, които се изчисляват според продукта с най-голямо тегло.

Кога изпращате стоката и за колко време ще пристигне?
+

Доставката е в зависимост от наличността, която винаги е посочена с продукта. Продуктите се съхраняват в множество складове и доставката от всеки склад е специфична.

Ако имате „на склад” продукта, доставката ще се извърши в рамките на 24 часа от поръчката (ако изберете плащане по банков път, 24 часа след получаване на плащането), ако продуктът е наличен за 5 дни, тогава това означава че в рамките на 5 дни от поръчка (или плащане на поръчката) стоката ще бъде предадена на превозвача.

Очаквайте пратката в рамките на 5 работни дни от доставката на стоката до превозвача.

Възможно ли е лично вземане на стоката?
+

Не. Склада се намира в република Чехия, няма склад в България.

Как мога да платя за стоките?
+

Във втората стъпка на количката можете да избирате от няколко опции за плащане. Първо, можете да платите предварително с VISA / MASTERCARD онлайн - препоръчваме да изберете този метод, който е удобен и сигурен, този метод на плащане винаги е безплатен.

Последната безкасова опция е класически превод от банкова сметка. Моля, имайте предвид, че публикуването на плащането Ви може да отнеме до два работни дни. Изпращането се извършва само след като плащането бъде кредитирано по сметката и плащането е сдвоено с поръчката. Този метод на плащане също е безплатен.

Последният вариант на плащане е наложен платеж = т.е. плащане в брой или с платежна карта до куриера при получаване на стоката. Този метод на плащане се таксува 9 лева на поръчка.

Имате ли магазини някъде, където мога да видя стоките?
+

В България не, физически магазини съществуват в Чехия.

Защо да се регистрирате в GorillaSports.bg?
+

След регистрация ще улесните пазаруването – не е нужно да попълвате своето име, адрес, информация за контакт... Можете да видите списък с всичките си поръчки, включително статуса на поръчката. Освен това, благодарение на влизането, имате достъп до издадените фактури и въведените рекламации. Вече не е нужно да търсите нищо в имейлите.

Как да поръчам стоки?
+

Можете да изберете стоките от нашата широка оферта, след това да изберете необходимия брой бройки за продукта и да използвате бутона „Добави в количката”, за да добавите стоките към Вашата електронна количка. Сега сте пренасочени към количката. В тази стъпка можете да редактирате стоките в количката – количество или да изтриете продукта. След това можете да продължите с поръчката или да използвате бутона „Назад към покупката”, за да продължите да избирате други продукти.

Ако изберете „Продължете”, нашата форма за поръчка ще Ви преведе през избора на превозвач, избора на метод на плащане и попълването на Вашите данни за контакт и адрес. В последната стъпка ще видите обобщение на поръчката и все още можете да се върнете за възможни корекции. След потвърждение на поръчката, Вашата поръчка се изпраща към нашата система.

Трябва да променя нещо в реда - какво да правя?
+

За всяка промяна във Вашата поръчка, моля, свържете се с нашия отдел за обслужване на клиенти на +359 878 901 158.

Как да попълним правилно формуляра за рекламация?
+

На първо място е необходимо да помислите какво очаквате от рекламацията, дали искате нова стока или част, ремонт, отстъпка или по-скоро възстановяване на сумата. Важна роля играе това дали имате идентификационен номер (или номер по ДДС) във фактурата си или не. Така че, ако сте закупили в хода на дейност (не като краен потребител), нямате право да се откажете от договора в рамките на 14 дни и гаранцията Ви за стоките е 12 месеца, вместо обичайните 24.

Освен това е добре да знаете, че ако това е поправим дефект в потребителските продажби, рекламацията се решава основно чрез подмяна на частта, ремонт или отстъпка. Само в ситуация, когато това не е възможно, стоката се заменя за нова и не на последно място се извършва възстановяване на сумата. При отказ от договора в 14-дневен срок от получаване на стоката е необходимо да върнете стоката до 14 календарни дни от попълване на този формуляр на адреса на доставчика.

Адресът на мястото на получаване на стоката ще Ви бъде изпратен веднага след попълване на формуляра за рекламация на посочената в поръчката електронна поща. Стоката трябва да бъде върната неповредена, в оригиналната опаковка и чиста. Ако това не е така, цялата сума няма да бъде възстановена; според закона продавачът може да приспадне сума, която съответства на разходите му за възстановяване на стоките в първоначалния им вид.

В случай на отказ от договора в рамките на 14 дни, разходите за пощенски разходи за връщане на стоката на подателя се заплащат от купувача. В случай на рекламация, купувачът заплаща и пощенските разходи, но ако рекламацията бъде приета, тези задължително направени (необходими) разходи ще бъдат възстановени въз основа на изпратената сканирана разписка за доставка.

Колко време е гаранцията на стоките?
+

Предоставяме гаранция за стоките в законоустановения размер от 24 месеца от датата на закупуване за крайни потребители. Крайният потребител може също да се откаже от договора без да плаща неустойка в рамките на 14 дни от получаване на поръчката.

Ако пазарувате в рамките на дейността си (в поръчката е посочен идентификационен номер на фирмата или ДДС номер), гаранцията на стоките се намалява по закон на 12 месеца и няма право на отказ от договора по закон.

Кога клиентът има право на код за отстъпка?
+

Всеки клиент има право да използва кода за отстъпка и може да го използва за периода на неговата валидност.

Можете да научите за кодове за отстъпки от нашата поща. След това кодът се въвежда в полето „купон за отстъпка” при поръчка в пазарската количка. Кодът за отстъпка е внимание към нашите клиенти. Препоръчваме проследяване на имейлите.

Зареждане
Зарежда се