Gorillasports.bg

Кога да започнем да практикуваме йога?

Кога да започнем да практикуваме йога?

Веднага щом най-накрая се затопли след дългата зима и започнем да събличаме пуловерите и палтата, повечето от нас веднага биват завладени от ново желание за упражнения. Не само заради наближаващия сезон на банските, но и защото пролетта е идеалното време да оздравим начина си на живот. За това ни мотивира не само пробуждащата се природа, но и отстъпващата пролетна умора, краят на вирусите и зимното преяждане.

Йога и ползите от нея

Йогата е идеалното упражнение за пролетта. Защо? Защото детоксикира цялото тяло, избистря мислите,Gorilla Sports Постелка за йога, 190 x 60 см, лилава укрепва имунната система и допринася за гъвкавостта на мускулите, което ще оцените по време на други (не само) летни спортове. Въпреки че на пръв поглед не изглежда така, нежното разтягане на цялото тяло ускорява метаболизма, поддържа стабилно ниво на кръвната захар и по този начин дава старт на здравословното и преди всичко естествено отслабване.

Освен това йогата развива координацията на движенията и баланса, успокоява нервната система и подобрява физическата форма. Следователно скоро ще забележите положителни промени в тялото си не само когато практикувате самите йога асани, но и когато карате ски, ролери или падълборд. Това е достатъчна мотивация да започвате всеки ден с Поздрав към слънцето, не мислите ли?

Как да извлечете максимума от упражненията

Gorilla Sports Възглавница за медитация, тюркоаз1. Режим на пиене – достатъчната хидратация по време и след тренировка ще насърчи положителни ефекти върху тялото. Чистата вода е идеална, но ако не можете да я пиете сама, опитайте различни йонни напитки или може би 100% сок, смесен с негазирана вода.
2. Кога да спортуваме? Сутрешните и вечерните упражнения имат нещо общо. Ако предпочитате да тренирате сутрин, ще сте в положително настроение за предстоящия ден. Следобедните или вечерните уроци по йога ще премахнат напрежението и стреса от целия ден и веднага ще заспите по-добре.
3. Най-важният принцип накрая – всеки спорт трябва да е забавен за Вас. Ако класическата йога е твърде бавна за Вас, опитайте нейните по-динамични форми, като Power йога, Виняса или Ащанга йога. Бикрам йога, която наистина Ви кара да се потите, също придоби голяма популярност.

Вземете нова постелка за упражнения, помощни средства за баланс или възглавници за медитация и започнете!

Обратно към блога

Дискусия към статията (0)

Вашето име
Въведете Вашето име
имейл за връзка
Въведете своя имейл
Вашето съобщение
Въведете Вашето съобщение
Данните, маркирани с * , са задължителни
Зареждане
Зарежда се