Gorillasports.bg

5 упражнения за красива фигура по бански

5 упражнения за красива фигура по бански

Лятото най-накрая дойде, а с него и сезонът на банските. Ето защо е крайно време да коригирате фигурата си, за да не се криете по хавлия на плажа или край езерото. Включете прости упражнения в ежедневието си.

Никога не е късно да започнете да тренирате

Разбира се, най-добре е да мислите за лятото през цялата година и да укрепвате проблемните зони непрекъснато. Ако нямате достатъчно сила на волята, така че малко сте пренебрегнали подготовката си, преминете към тези пет основни упражнения. Дори 15 минути на ден могат да направят чудеса.

Дъска

Всеки, който се интересува от фитнес, със сигурност е чувал някога за дъската. Това е много простоGorilla Sports Кетълбел, 20 кг упражнение, но по-важно е правилното изпълнение. В дъската дръжте цялото си тяло в права линия, докато се подпирате на лактите и пръстите на краката. Дръжте се колкото можете. С ежедневно повторение ще видите изненадващи резултати. Дъската има много вариации, може да я практикувате на една страна или върху постелка.

Ножици

Друго упражнение, което ще изгори мазнините по корема, са ножиците. Легнете по гръб, притиснете бедрата си към земята, поставете дланите си под задните части и повдигнете краката си на около 15 см над земята. След това Gorilla Sports Подложка за баланс - BOSU, 18 x 52 смзапочнете да "режете" с крака, т.е последователно ги кръстосвайте. Опитайте се да задържите поне 20 секунди всеки път.

Лодка

За правилната стойка е важно да укрепите центъра на тялото. Много йога упражнения могат да се използват по време на тренировка, включително лодката. Легнете по гръб и повдигнете торса си изправен и краката си изправени, така че тялото Ви да образува V. Дръжте ръцете си изпънати и дръжте тежестта си върху седалищните кости, а не върху раменете. Задръжте за поне 5 вдишвания, след това повторете.

Половин мост

Това упражнение укрепва бедрата, задните части и правите коремни мускули. Легнете по гръб, сгънете коленете си, краката са на ширината на бедрата. Поставете ръцете си до тялото и вдишайте, за да повдигнете таза си, така че лумбалната част на гръбнака да е на нивото на коленете. В по-взискателния вариант петите са вдигнати от земята и тежестта на цялото тяло е върху върховете на стъпалата, върху раменете и върху ръцете.

Клекове

Всеки знае клекове от детската градина, така че сме склонни да подценяваме това упражнение. Правилно изпълненият клек обаче е много ефективен за укрепване на мускулите на задните части и краката. Застанете прави, коленете и пръстите на краката сочат навън. Свийте коленете си и се спуснете в клек, избутвайки задните си части назад, сякаш ще седнете на стол и вдигнете ръце пред себе си. Опитайте се да започнете с 10 повторения в 3 серии и постепенно увеличавайте.

Пробвайте нашите стойки за клекове, където можете да зададете желаната интензивност и да тренирате според моментните си възможности. Можете да намерите стойки за клек в нашата оферта на изгодни цени.

Обратно към блога

Дискусия към статията (0)

Вашето име
Въведете Вашето име
имейл за връзка
Въведете своя имейл
Вашето съобщение
Въведете Вашето съобщение
Данните, маркирани с * , са задължителни
Зареждане
Зарежда се